Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad
3.
Wystąpienia zaproszonych gości
4.
Przyjęcie sprawozdania Burmistrza z okresu międzysesyjnego
5.
Przyjęcie protokołu z V sesji
6.
Wnioski i oświadczenia radnych
7.
Interpelacje i zapytania radnych
8.
Informacja na temat ochrony przeciwpożarowej na terenie miasta
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
powierzenia niektórych spraw związanych z utrzymaniem czystości na drogach powiatowych wraz z pielęgnacją zieleni w obrębie miejscowości Sulmierzyce
b)
przyjęcia wykonania zadania związanego z pielęgnacją zieleni na drogach powiatowych zamiejskich na terenie Miasta Sulmierzyce w 2025 r.
c)
przyjęcia wykonania zadania zarządcy dróg publicznych powiatowych na realizację niektórych spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic powiatowych na terenie Miasta Sulmierzyce
d)
zaliczenia dróg do kategorii gminnych
e)
wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości oznaczonej działką nr 2210/2 prawem służebności gruntowej.
f)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
g)
uchwalenia Programu współpracy miasta Sulmierzyce z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego wolontariacie na 2025r.
h)
zamiany uchwały dotyczącej szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
i)
zmieniający uchwałę w sprawie budżetu miasta na 2024 rok
j)
zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Sulmierzyce na lata 2024-2043
10.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
11.
Wolne głosy i wnioski