« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie

2. Przedstawienie porządku obrad

3. Wystąpienia zaproszonych gości

4. Przyjęcie sprawozdania Burmistrza z okresu międzysesyjnego

5. Przyjęcie protokołu z V sesji

6. Wnioski i oświadczenia radnych

7. Interpelacje i zapytania radnych

8. Informacja na temat ochrony przeciwpożarowej na terenie miasta

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) powierzenia niektórych spraw związanych z utrzymaniem czystości na drogach powiatowych wraz z pielęgnacją zieleni w obrębie miejscowości Sulmierzyce

b) przyjęcia wykonania zadania związanego z pielęgnacją zieleni na drogach powiatowych zamiejskich na terenie Miasta Sulmierzyce w 2025 r.

c) przyjęcia wykonania zadania zarządcy dróg publicznych powiatowych na realizację niektórych spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic powiatowych na terenie Miasta Sulmierzyce

d) zaliczenia dróg do kategorii gminnych

e) wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości oznaczonej działką nr 2210/2 prawem służebności gruntowej.

f) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości

g) uchwalenia Programu współpracy miasta Sulmierzyce z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego wolontariacie na 2025r.

h) zamiany uchwały dotyczącej szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.

i) zmieniający uchwałę w sprawie budżetu miasta na 2024 rok

j) zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Sulmierzyce na lata 2024-2043

10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne głosy i wnioski

12. Zakończenie

« Powrót do strony głównej